Folwark zwierzęcy - Folwark zwierzęcy – George Orwell – Plan wydarzeń

1. Narada zwierząt w stodole.
2. Major o wizji świata bez ludzi.
3. Hymn „Zwierzęta Anglii”.
4. Śmierć majora.
5. Rewolucja zwierząt i wygnanie Jonesa.
6. Zmiana nazwy na „Folwark Zwierzęcy”.
7. Nauka pisania i czytania.
8. Ustanowienie przykazań folwarku.
9. Praca zwierząt na roli.
10. Próba odzyskania folwarku przez pana Jonesa.
11. „Bitwa pod oborą”.
12. Moli ucieka.
13. Rywalizacja knurów.
14. Wygnanie Snowballa przez Napoleona.
15. Rządy Napoleona.
16. Budowa wiatraku.
17. Łamanie przykazań przez świnie.
18. Zniszczenie wiatraka.
19. Nagroda za schwytanie Snowballa.
20. Głód w folwarku.
21. Odbudowa wiatraka.
22. Wyjaśnienia Squealera.
23. Wysadzenie wiatraka i kolejna odbudowa.
24. Wywyższanie się świń.
25. Sprzedaż Boxera do rzeźni.
26. Chodzenie świń na dwóch nogach.
27. Zniesienie przykazań.
28. Niepokój wśród zwierząt.
29. Ponowna zmiana nazwy na Folwark Dworski.
30. Świnie upodobnione do ludzi.

Cała szkoła w Twojej kieszeni

Sprawdź pozostałe wypracowania:

Język polski:

Geografia:

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Wykryto AdBlocka

Wykryto oprogramowanie od blokowania reklam. Aby korzystać z serwisu, prosimy o wyłączenie go.