Rozwiązujesz dyktando:

Pocztówka:

Kochana mamusiu! Mówiłaś, że chcesz otrzymać ode mnie pocztówkę z wakacji, więc piszę. Na początku podróży, gdy wyjeżdżaliśmy autobusem z Lublina, zgubiłam mój ulubiony żółty ołówek. No cóż – przeżyję tenże fakt. Na lotnisku w przecudownym mieście o nazwie Kraków ujrzeliśmy mnóstwo turystów z przeróżnych krajów. Przedzierając się przez tłum, na chwilę straciłam z oczu panią Elżbietę, naszą opiekunkę. Jednak rozejrzałam się uważnie i po chwili dostrzegłam ją kilka kroków ode mnie. Czekaliśmy z utęsknieniem na samolot, aż w końcu nadszedł mój upragniony pierwszy lot w życiu. Było cudownie. Uwieczniłam chmury na zdjęciach robionych komórką. Wylądowaliśmy wpółżywi – zmęczeni kilkugodzinną podróżą. Odżyliśmy jednak szybko, w końcu czekała na nas prześliczna Chorwacja. Tego dnia do późna pluskaliśmy się w hotelowych basenach. Drugiego dnia o brzasku słońca wyruszyliśmy do Bośni i Hercegowiny na jednodniową wędrówkę po parkach narodowych pełnych wodospadów. Trzeciego dnia oglądaliśmy barwne meduzy, jeżowce, ogórki wodne, strzykwy i muszle – wszystko pod powierzchnią przejrzystej wody. Resztę przygód opowiem Ci mamusiu przez komórkę. Buziaki, twoja córka, Urszulka

Zaloguj się, aby rozwiązać dyktando

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Wykryto AdBlocka

Wykryto oprogramowanie od blokowania reklam. Aby korzystać z serwisu, prosimy o wyłączenie go.