Rozwiązujesz dyktando:
Internet jako pomoc naukowa? – 3
Jednak moim zdaniem problemy związane z używaniem Internetu leżą zupełnie gdzieś indziej, niż w samej naturze tego medium. Nawet najlepsze narzędzie jest bezużyteczne, jeśli nie wiemy, jak z niego poprawnie korzystać. Dzisiejsi uczniowie znajdują się bowiem w nieco osobliwej sytuacji — dorastamy w zupełnie innych czasach niż nasi nauczyciele i rodzice. Oni w swojej młodości nie mieli dostępu do nowoczesnych technologii, z którą osoby w zbliżonym do mnie wieku miały styczność praktycznie od urodzenia. Nikt nigdy nie nauczył nas, jak mądrze korzystać z nieograniczonych możliwości, jakie oferuje Internet. To my jesteśmy pierwszym pokoleniem, które musi nabyć tę umiejętność, aby potem przekazać ją dalej. Uważam, że Internet jako pomoc naukowa ma ogromny potencjał, tylko czasem niekoniecznie potrafimy dobrze z nim pracować.