Rozwiązujesz dyktando:

Wspaniała wycieczka w góry.

Grzegorz ze swoim ulubionym wujkiem Hubertem wybrali się w góry do Zakopanego. Wyruszyli wczesnym rankiem o godzinie szóstej. Jechali trzy godziny samochodem. Po drodze robili małe przystanki, żeby trochę rozprostować nogi i odpocząć. Na miejscu byli przed wieczorem. Akurat wybiła godzina osiemnasta. Zameldowaliśmy się w hotelu i udaliśmy się na zasłużony odpoczynek. Na mapie wyszukaliśmy ciekawych miejsc, które warto zobaczyć. Następnego dnia po zjedzeniu bardzo pożywnego śniadania udaliśmy się na zwiedzanie. Te wędrówki szlakami górskimi to naprawdę wspaniała rozkosz. Góry są naprawdę różnorodne i zadowalają zarówno mnie jak i wujka. Korzystaliśmy z kolejki górskiej usytuowanej pośród górskiej przyrody. Bardzo dużo zwiedziliśmy. Każdego dnia byliśmy w innym miejscu. Nasza wycieczka trwała pięć dni po tych dniach zadowoleni z niesamowitymi wrażeniami wróciliśmy do domu. Podróż była szczęśliwa. Wspomnienia na zawsze pozostaną w naszej pamięci.

Zaloguj się, aby rozwiązać dyktando

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Wykryto AdBlocka

Wykryto oprogramowanie od blokowania reklam. Aby korzystać z serwisu, prosimy o wyłączenie go.