Rozwiązujesz dyktando:

Wycieczka do Zakopanego

Chodzę do trzeciej klasy. W maju pani zaplanowała wyjazd do Zakopanego. Pojechaliśmy autobusem. Podróż trwała trzy i pół godziny. Gdy dojechaliśmy poszliśmy na pyszny obiad do restauracji na Krupówkach. Po obiedzie poszliśmy na spacer po Zakopanem, a następnie do hotelu. Zameldowaliśmy się i rozeszliśmy się do swoich pokoi. Następnego dnia poszliśmy do Doliny Chochołowskiej. Wędrówkę rozpoczęliśmy od kupienia biletów. Przy kasie były kramy z pamiątkami, postój dorożek i kolejka turystyczna. Po czterdziestu minutach marszu dotarliśmy do Polany Huciskiej. Tutaj zatrzymaliśmy się na odpoczynek. Ruszyliśmy dalej i po godzinie dotarliśmy do Doliny Chochołowskiej. Mogliśmy podziwiać piękne widoki oraz przepiękne krokusy. Zmęczeni, ale szczęśliwi wróciliśmy do hotelu. Następnego dnia ruszyliśmy na Krupówki do Muzeum Tatrzańskiego. Tam podziwialiśmy przepiękne dzieła sztuki czy kolekcję skał i minerałów. Wyszliśmy z Muzeum i podziwialiśmy przepiękny widok na Giewont. Następnie wjechaliśmy kolejką linowo – terenową na Gubałówkę. Podczas wjazdu mogliśmy podziwiać piękne widoki. Niestety nadszedł dzień, w którym wracaliśmy do domu. Byliśmy zmęczeni, ale bardzo szczęśliwi.

Zaloguj się, aby rozwiązać dyktando